poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Neymar JR !!!



Hej ! :) Witam was ponownie na moim blogu ! Dziś opiszę wam autograf od osoby ,której mam nadzieje przedstawiać nie trzeba ! Autograf jest oczywiście od Neymara , piłkarskiej gwiazdy , wielu Brazylijczyków nazywa go następcą słynnego Pele. Obecnie Neymar reprezentuje klub ze stolicy Kataloni ,którą zasilił w roku 2013 (sezon 2013/14). Neymar mógł zostać królem strzelców podczas mundialu 2014 w Brazyli, lecz podczas meczu ćwierćfinałowego (tj.1/8) został dość brutalnie sfaulowany i doznał kontuzji.
Do Neymara wysłałem 1 plakat i 3 zdjęcia ,których nie otrzymałem z powrotem, mam nadzieję że otrzymam je w najbliższym czasie :) Pisałem na adres PRYWATNY, którego NIE PODAM ! Przed publikacją tego postu dostałem parę e-mail z prośbą o ten adres, lecz ja na takowe nie odp. ponieważ adresu podać nie mogę !!
EDIT : Znalazłem fajną grafikę w internecie gdzie są  pokazane autografy orginalne i podróbki. Ponieważ zobaczyłem że sporo blogerów ma według tego zdjęcia podrobione autografy Neymara

8 komentarzy:

  1. Gratuluję! Też wczoraj dostałam ;) Dodałam Twojego bloga do polecanych http://ania-autografy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! ;)
    Zapraszam do siebie http://autografyszymon.blogspot.com/
    Dodałem do listy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 55 year old Senior Editor Leeland Blasi, hailing from Thornbury enjoys watching movies like It's a Wonderful Life and Geocaching. Took a trip to Archaeological Site of Cyrene and drives a Ferrari 250 GT SWB Speciale Aerodinamica. jej ostatni blog

    OdpowiedzUsuń
  4. 50 yr old Help Desk Operator Teador McFall, hailing from Noelville enjoys watching movies like Private Parts and Flower arranging. Took a trip to Historic Bridgetown and its Garrison and drives a Aston Martin DB5. sprobuj na tej stronie

    OdpowiedzUsuń