sobota, 4 października 2014

Łukasz Piszczek ! + Zapowiedź Konkursu































Cześć! po dłuższej przerwie wracam zrobić to z Nowym autografem. Autograf od Polskiego piłkarza, mianowicie Łukasza Piszczka ktory wedlug MNIE JEST obecnie w elicie piłkarskich Obrońców.
Autograf zdobyłem pisząc na nasz adres prywatny, w Odpowiedzi dostałem moje zdjecia oraz DWIE KARTY oo BVB.

Pamiętajcie  że to tylko zapowiedź konkursu ! 
Co do konkursu , jest on na razie w fazie dopracowywania , mam zamiar zrobić go gdy na moim  blogu będzie 6 000 wyświetleń (obecna liczba 5 800 ) żeby wygrać konkurs trzeba będzie chyba (!) zrobić tło. Dalsze informacje w dniu ogłoszenia konkursu. 

10 komentarzy:

  1. Gratuluję :)
    Polecisz mojego bloga? http://www.autograph-neys.blogspot.com
    oczywiście odwdzięczę się tym samym

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje ! ! !

    Zapraszam do mnie na nowy wpis :)
    http://autograph-colection-by-sebastian.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć !
    Chciałam Cie zaprosić na mój blog na, którym to znajdziesz między innymi kolekcję moich autografów. Jeśli chcesz możemy się informować o nowych postach, dodać do linków i obserwować swoje blogi. Pozdrawiam blizejgwiazd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń